אספקת המוצרים

  1. מועדי האספקה של מוצרי החברה מפורטים באתר בעת ביצוע ההזמנה.
  2. המוצרים יסופקו באמצעים שנקבעו בעת ביצוע ההזמנה לכתובת שנמסרה ע”י המשתמש והמופיעה בהודעת האישור.
  3. החברה ו/או מי מטעמה ו/או הספקים ו/או מי מטעמם לא ישאו בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם, כגון: שביתות, השבתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו”ב), אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה. במקרים אלה רשאית מקימי להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של המשתמש.

החלפות/ החזרות

  1. ניתן להחזיר פריט תוך 14 יום מקבלת המשלוח בצירוף החשבונית המקורית ולקבל תמורתו החזר כספי מלא (ללא דמי המשלוח), זיכוי או פריט חלופי. ובזמני מבצע ההחזרה תתבצע בתוך 5 ימים מיום קבלת המוצר.
  2. ניתן להחזיר או להחליף פריט בתנאי שלא נעשה במוצר שימוש ולא הוסרה תווית הפריט. לא נקבל פריט שכובס או שנלבש.
  3. החזר כספי יתקבל ינתן תוך 14 יום מיום קבלת המוצר חזרה אל מקימי. הזיכוי יבוצע באותם תנאים בהם העסקה חויבה.
  4. אפשרויות החזרה:
  • את ההחזרה אפשר לבצע בחנויות הרשת של מקימי ולקבל החזר כספי בניכוי של 5% עמלה (ללא דמי משלוח) זיכוי או פריט חלופי.
  • הלקוח יכול להחזיר את הפריטים למשרדים של מקימי ברחוב הצבע 7 בבית שמש ועלויות המשלוח חזרה יחולו על הלקוח בלבד וכן בעת ביטול העסקה לא יזוכה סכום עלות המשלוח הראשוני. ניתן לקבל במשרדים רק החזר כספי. לא ניתן להחליף לפריט אחר וגם לא לקבל זיכוי.

מקימי תהיה רשאית לבטל רכישה בכל אחד מהמקרים הבאים:

  • ככל שיתגלה כי נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את החברה, והיא תציין זאת באתר, תודיע על כך ללקוח לפני ביצוע החיוב ובמידה וכבר בוצע חיוב, היא תאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם הצרכן תהיה רשאית לבטל את הרכישה, כולה או חלקה.
  • במידה ויתברר כי ההזמנה לוותה בפעילות בלתי חוקית של הקונה ו/או צד ג’ כלשהו.
  • כאשר העסקה בוצעה שלא כדין ושלא על פי תקנון זה.

אבטחת האיכות של Mekimi

אם המוצר שנמסר אליך התקבל פגום או יש פגמים בייצור, אנא פנה אלינו באופן מיידי במייל: [email protected] , ציין את אופי הבעיה (כאשר אפשר) לצרף תמונה של הפריט פגום. תביעות להחזרים כספיים חייבות להתבצע תוך 14 יום ממועד קבלת ההזמנה ובכפוף למדיניות ההחזרה המפורטת למעלה, אחרת תביעה זו תימנע באופן קבוע. אנו ממליצים שתשמור על הודעת האימייל שלך עם אישור הרכישה.

 לכל שאלה, ניתן לפנות למחלקת שירות הלקוחות במייל: [email protected].

או לפנות לקרן אחראית שירות הלקוחות של האתר בפלאפון: 0544247333- ניתן ליצור קשר בפלאפון זה בין השעות: 08:30-16:00 בימים א’-ה’